Mikähän joskus monta vuotta sitten näkemäni elokuva on kyseessä? Mies ja nainen tapasivat postitoimissa ja siirtyivät eri aikakauteen.( tai sitten vain toinen…

Kysytty

Mikähän joskus monta vuotta sitten näkemäni elokuva on kyseessä? Mies ja nainen tapasivat postitoimissa ja siirtyivät eri aikakauteen.( tai sitten vain toinen siirtyi ajassa toisen luo...) Kyseessä romanttinen elokuva. En muista menivätkö ajassa eteen -vai taaksepäin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisikohan kyseessä olla elokuva Talo järven rannalla vuodelta 2006? Alejandro Agrestin ohjaaman elokuvan pääosia näyttelevät Keanu Reeves ja Sandra Bullock. Elokuvassa posti on tärkeässä roolissa ja kirjeet kulkevat ajasta toiseen.

Lisää romanttisia elokuvia, joihin liittyy aikamatkustamista voi tutkia IMDb:n sivulla: https://www.imdb.com/list/ls053446125/