Mikä vertaistukiryhmä kokoontuu Sellon kirjastossa keskiviikkona 3.5. klo 16? Mitä asia koskee ja onko se jollekin tietylle kohderyhmälle?

Kysytty

Hei, mikä vertaistukiryhmä kokoontuu Sellon kirjastossa keskiviikkona 3.5. klo 16? Mitä asia koskee ja onko se jollekin tietylle kohderyhmälle?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sellossa 3.5.17 klo 16 on vertaistukiryhmä maahanmuuttajaäideille, jotka ovat yksinhuoltajia.