Mikä vanha ulkomainen elokuva..Mies piilotti radion sisään huumeita ja nainen jää kiinni. Mies pääsi kuin koira veräjästä. Nainen joutuu vankilaan ja joku…

Kysytty

Mikä vanha ulkomainen elokuva..Mies piilotti radion sisään huumeita ja nainen jää kiinni. Mies pääsi kuin koira veräjästä. Nainen joutuu vankilaan ja joku vanhempi mies auttaa pakoon. Lopuksi nainen sai kostettua miehelle

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Juonikuvaus osuu lähes täysin yksiin australialaisen minisarjan Bangkok Hilton kanssa (1989, pääosissa mm. Nicole Kidman & Denholm Elliot.  Kolmiosainen sarja esitettiin Suomessa muistaakseni aika tuoreeltaan 1990-luvun alussa.