Mikä uusi kaunokirjallinen kirja: piirretty puna-musta-valkoinen kansi ja kirjassa nainen ajaa vapauteen?

Kysytty

Mikä uusi kaunokirjallinen kirja: piirretty puna-musta-valkoinen kansi ja kirjassa nainen ajaa vapauteen?

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on varmaankin Judy Leigh'n teos Suurenmoinen irtiotto (A grand old time, suom. Marja Helanen, HarperCollins, 2020). Kirjan alanimeke on Tarina naisesta, joka osti auton ja ajoi vapauteen.

Lisää teoksesta voit lukea täältä:

https://vaski.finna.fi/Record/vaski.4072516

Linkistä voit myös tarkistaa teoksen saatavuuden kirjastoverkkosi alueella.