Mikä tämä on? Löytyi aamupäivällä olohuoneen seinästä, sängyn luota taulun vierestä.Lude? 😰

Kysytty

Hei! Mikä tämä on? Löytyi aamupäivällä olohuoneen seinästä, sängyn luota taulun vierestä.Lude? 😰

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Kuvasta on hieman hankala saada selvää, mutta kyseessä voi ehkä olla seinälude. Luteista on kysytty Kysy kirjastonhoitajalta -palvelussa aiemminkin. Aikuinen lutikka on 5,5 millimetrin kokoinen ja ruskea.

Lähde: Wikipedia

2 ääntä

Kommentit

Kuvan hyönteinen näyttää enemmän hämähäkiltä, mutta kuvan laatu on huono.

Toi on pallohämähäkki...