Mikä tämä "bark" voisi olla suomeksi? Miten siis etsiä suomenkielisiä ohjeita?

Kysytty

Mikä tämä "bark" voisi olla suomeksi? Miten siis etsiä suomenkielisiä ohjeita?

Vastaus

Vastattu

Näytät osuneen uuden hittijälkkärin ohjeisiin.

Ohjeen mukaan resepti on jugurtin jäädyttämistä. Googlahaulla "jäädytettyä jugurttia" löytyy paljon samantapaisia ohjeita kuin liitteessä. hakutulos

Sanakirjan mukaan bark on yhdeltä merkitykseltään kaarna. Nimitys jogurttikaarna näyttää olevan vakiintumassa. Hakusanalla jogurttikaarna löytyy jo melko paljon ohjeita. hakutulos

1 ääntä

Kommentit

Voisiko se olla "nahka". Ainakin marjakiisselin päälle tulee sellainen kerros.