Mikä tai mitkä kirjat ovat parhaimpia kun haluaisin tutkia englannin kuninkaita aikojen alusta lähtien.

Kysytty

Mikä tai mitkä kirjat ovat parhaimpia kun haluaisin tutkia englannin kuninkaita aikojen alusta lähtien.

Vastaus

Vastattu

Englannin kuninkaallisista löytyy esimerkiksi seuraavat englanninkieliset teokset:

- Cawthorne, Nigel : The kings & queens of England : a royal history from Egbert to Elizabeth II (ISBN 978-1-84837-595-6) 2009

- Erickson, Carolly : Brief lives of the English monarchs : from William the Conqueror to Elizabeth II (ISBN 9781845295035) 2007

- Fraser, Antonia : The lives of the kings & queens of England (ISBN 1-84188-027-2) 2005

- Cannon, John Ashton : The kings & queens of Britain (ISBN 0-19-280095-7) 2001

Näiden paremmuudesta en osaa sanoa, koska näitä kirjoja ei minulla ole tällä hetkellä nähtävillä. Suomenkielistä kokoavaa teosta Englannin kuninkaallisista ei löytynyt.