Mikä sanomalehti lienee kertonut tarkimmin Hollolan uutisia vuoden 1920 paikkeilla?

Kysytty

Mikä sanomalehti lienee kertonut tarkimmin Hollolan uutisia vuoden 1920 paikkeilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hollolassa ei tuolloin ilmestynyt omia lehtiä. Todennäköisesti yksityiskohtaisimmin sen asioista kirjoittivat Lahden lehdet

Etelä-Suomen Sanomat ja Lahti, jotka molemmat ilmestyivät v. 1920 nelisivuisina kolmesti viikossa (152 numeroa, yhteensä noin 610 sivua)

Lisätietoja voi kysyä esim. Hollolan kirjastosta
http://kirjasto.hollola.fi/

Suomen lehdistön historia 5-7 (Hakuteos). - Kustannuskiila, 1988