Otsikko
Mikä sähköntoimitusfirma hoitaa sähkön jakelun osoitteeseen Myllylammenkatu 3 F 47 Tikkakoski Yritin surfaamalla selvittää, täytyi luovuttaa, sähköfirmojen…

Kysytty

Mikä sähköntoimitusfirma hoitaa sähkön jakelun osoitteeseen

Myllylammenkatu 3 F 47 Tikkakoski

Yritin surfaamalla selvittää, täytyi luovuttaa, sähköfirmojen palvelu on huonoa jakelualueasioissa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Tikkakoski kuuluu Vattenfallin jakelualueeseen. Vattenfall on julkistanut myyvänsä Suomen verkko- ja lämpöliiketoimintansa Lakeside Network Investments –konsortiolle, joten nimi muuttuu tai on virallisesti jo muuttunut LNI Groupiksi. Sähkön jakeluun tämä ei aiheuta muutoksia.

Myös minä yritin selvittää asiaa energiayhtiöiden sivuilta, mutta sieltä ei tosiaan jakelukarttaa löydy. Varmistin asian ensin Jyväskylän Energian ja sitten LNI Groupin (Vattenfall) asiakaspalvelusta. Asiakaspalveluluista varmistettiin, että jakelukarttaa ei ole nähtävillä em. energiayhtiöiden verkkosivuilla.

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Tämän tiedon olisit todennäköisesti saanut taloyhtiön huoltofirmalta. Yleensä huoltomiehet tietävät yhtä sun toista nippelitietoa taloista.