Mikä runo sisältää lauseen "olen vanha ja pukeudun violettiin"?

Kysytty

Mikä runo sisältää lauseen "olen vanha ja pukeudun violettiin"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on Jenny Josephin Varoitus, joka löytyy esim. runoantologiasta Maailman runosydän (toim. Hannu Tarmio ja Janne Tarmio, WSOY 1998) Alice Martinin suomentamana. Runon alkuperäinen nimi on Warning! When I am an old woman I shall wear purple.