Mikä päivä oli pääsiäinen 1980 luvulla.

Kysytty

Mikä päivä oli pääsiäinen 1980 luvulla.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuonna 1980 pitkäperjantai oli 4.4. ja ensimmäinen ja toinen pääsiäispäivä siis 6.–7.4.

Muita 1980-luvun pääsiäisen ajankohtia voit katsoa vanhoista Yliopiston almanakoista. Pääsiäinen sijoittuu maalis- tai huhtikuulle.

1980-luvun almanakat löydät almanakkatoimiston sivuilta https://almanakka.helsinki.fi/fi/ kohdasta Arkisto > Yliopiston almanakat 1608-1999 > 1900-luvun almanakat. Avaa haluamasi vuosi ja kuukausi.

2 ääntä

Kommentit

Linkistä löytyi Almanakkatoimiston esittely ynnä muuta semmoista, mutta ei eri vuosien almanakkoja.

Sivuston ulkoasu ja jäsentely on tainnut vuoden aikana muuttua. Kun täppäät linkkiä "Kalenteri 2024", siitä avautuvan sivun osoite selaimen osoitekentässä sisältää vuosinumeron. Vaihtamalla vuosinumeroksi vaikka 1980 saat näkyviin vuoden 1980 kalenterin.