Mikä ötökkä on kyseessä, pieniä mustia näkyy listojen vieressä välillä.

Kysytty

Mikä ötökkä on kyseessä, pieniä mustia näkyy listojen vieressä välillä.

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Hieman hankala tunnistaa noin kaukaa otetusta kuvasta. Saattaisit kenties löytää kutsumattomaan vieraan kuvan tai kuvauksen esim. Asumisterveysliitosliiton sivuilta. https://www.asumisterveysliitto.fi/toimintaDo%20wasps%20like%20the%20smell%20of%20gasoline?neuvonta/rakennustuholaiset-ja-kutsumattomat-pikku-vieraat