Mikä ötökkä? Ilman zoomausta vaaleanruskea/harmaa väritykseltään, ehkä 1-2 milliä pitkä. Ryömii ja tekee pieniä hyppyjä. Ei haise.

Kysytty

Mikä ötökkä? Ilman zoomausta vaaleanruskea/harmaa väritykseltään, ehkä 1-2 milliä pitkä. Ryömii ja tekee pieniä hyppyjä. Ei haise.

Vastaus

Vastattu

Kannattaa kysäistä asiantuntijoilta esim. Luontoportti.fi tai esitteestä Kodin kutsumattomat vieraat

Voit myös kokeilla kirjoja. Helmet hakuun hakusanaksi tuhohyönteiset ja sitten rajaus kirjaan, kieleen ja aikuisten kokoelmaan. Helmet hakutulos

Esim. Elinympäristömme pienet tuholaiset : viihtyvyys- vai terveyshaitta / Tuula Putus tai Rohmut ja riesat / toimittanut Outi Nummi