Mikä on vuonna 2013 ilmestyneen kirjan oikea nimi? Muistelen, että nimi oli jotakin tyyliin: "pohjoismaiset myytit/mytologia"tai Skandinaavinen mytologia tms…

Kysytty

Mikä on vuonna 2013 ilmestyneen kirjan oikea nimi? Muistelen, että nimi oli jotakin tyyliin: "pohjoismaiset myytit/mytologia"tai Skandinaavinen mytologia tms. Muistilappu katosi jossa kirjan nimi oli, enkä ole ks.saanut sitä selville. Muistelisin, että kirja käsitteli kuitenkin muidenkin kuin suomalaisten vanhoja uskomuksia, jumalia, taruja tms..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ehdottaisin Anna-Leena Siikalan kirjaa Itämerensuomalaisten mytologia (SKS, 2012).