Otsikko
Mikä on Toivo Kärjen pojan Kalervo Kärjen vaimon nimi?

Kysytty

Mikä on Toivo Kärjen pojan Kalervo Kärjen vaimon nimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kalervo Kärki on ollut julkisuudessa melko paljonkin isänsä perinnön vaalijana. Haastatteluissa keskustelun kohteena on kuitenkin Toivo Kärki, ei Kalervo. Lasten puolisoista ei näytä löytyvän tietoa myöskään Toivo Kärki -elämäkerroista.

Asiaa kannattaisi kysyä Kalervo Kärjeltä itseltään. Hänen yhteystietonsa (posti- ja sähköpostiosoite ja puhelinnumero) löytyvät http://www.toivokarki.net/yhteystiedot.html -sivulta.

0 ääntä

Kommentit