Mikä on tänään Nelosella olleen elokuvan Sotamies Janen merkityksellinen D.H. Lawrencen runo. Löytyykö netistä jollain kielellä?

Kysytty

Mikä on tänään Nelosella olleen elokuvan Sotamies Janen merkityksellinen D.H. Lawrencen runo. Löytyykö netistä jollain kielellä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runo on nimeltään "Self-pity". Se on helppo löytää internetistä (vaikkapa googlella) hakusanoilla 'lawrence' ja 'self-pity'.