Mikä on tämän vuoden uusin Nummelan ponitalli- kirjasarjan kirja? Luin juuri Tuulten torni- kirjan(2009) ja jäin miettimään onko sen jälkeen tullut vielä…

Kysytty

Mikä on tämän vuoden uusin Nummelan ponitalli- kirjasarjan kirja? Luin juuri Tuulten torni- kirjan(2009) ja jäin miettimään onko sen jälkeen tullut vielä kirjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tänä vuonna (2009) on ilmestynyt kolme Merja Jalon Nummela-sarjan kirjaa: Haamukilpailut (osa 63), Kolme kuningatarta (osa 64) ja Tuulinen torni (osa 65).
Alkuvuodesta 2010 on ilmestymassä Vaunukello-niminen Nummela-sarjaan kuuluva kirja.