Mikä on tämän kirjan nimi? Sen lainajonotuaika on n.6 kk. Historiallisia naisia / Historian naiset tms. ja etukannen alaosassa luki mm. merirosvot. Kirja on…

Kysytty

Mikä on tämän kirjan nimi?
Sen lainajonotuaika on n.6 kk. Historiallisia naisia / Historian naiset tms. ja etukannen alaosassa luki mm. merirosvot. Kirja on paksu ja punavoittoinen kansikuva. Kirja on tälläkin hetkellä lainassa naishenkilöllä.

Vastaus

Vastattu

Tarkoittamasi kirja on Maria Petterssonin Historian jännät naiset : merirosvoja, meedioita, varkaita ja vakoojaprinsessoja (Atena, 2020).