Mikä on se kuorolaulannan tyylinen kappale joka esiintyy eri keksinnöistä kertovassa mainoksessa. Kappale on ollut myös 2006 vuoden Hauskat Kotivideot-nimisen…

Kysytty

Mikä on se kuorolaulannan tyylinen kappale joka esiintyy eri keksinnöistä kertovassa mainoksessa. Kappale on ollut myös 2006 vuoden Hauskat Kotivideot-nimisen ohjelman Halloween jaksossa, kohdassa jossa käydään peloittelua läpi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme löytäneet varmaa tietoa asiasta, mutta veikkaisimme Carl Orffin sävellystä "Carmina Burana". Sitä on käytetty usein erilaisten tv-ohjelmien ja mainosten taustamusiikkina. Voit itse tarkistaa asian Youtuben kautta osoitteessa http://www.youtube.com . Youtubesta löytyy lukuisia versioita kyseisestä kappaleesta.

Toinen epätodennäköisempi mahdollisuus voisi olla Beethovenin 9. sinfonian loppuosa "Oodi ilolle". Sävellys löytyy Youtubesta hakusanalla "An die freude".