Mikä on se klassisen musiikin kappale, jota Tipi kuuntelee kirjassa Harjunpää ja Rakkauden nälkä? ei millään muista ja nyt jo vaivaksi asti kaivertaa mieltä :)

Kysytty

Mikä on se klassisen musiikin kappale, jota Tipi kuuntelee kirjassa Harjunpää ja Rakkauden nälkä?
ei millään muista ja nyt jo vaivaksi asti kaivertaa mieltä :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin Carl Orffin Carmina Buranaa kuunnellaan tässä Harjunpäässä: " -- hänen oli täytynyt silitellä Pussukkaa kolmatta tuntia ja kuunnella Carmina Buranaa kerran toisensa jälkeen ennen kuin hän oli kyennyt tuntemaan voiman sisällään."