Mikä on romaanin nimi, jossa pariskunta kuolee lentoturmassa ja molempien puolisoille selviää vasta silloin, että kuolleet puolisot ovat eläneet kaksoiselämää…

Kysytty

Mikä on romaanin nimi, jossa pariskunta kuolee lentoturmassa ja molempien puolisoille selviää vasta silloin, että kuolleet puolisot ovat eläneet kaksoiselämää. Romaanin pohjalta on tehty myös elokuva,myöskään sen nimeä en muista. Kirja on ilmestynyt jo ehkä 90-luvulla tai 200-luvun alussa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on Warren Adlerin romaani Oikukkaat sydämet.

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_629