Mikä on paras tapa etsiä äänikirjoja? Onko niistä omaa luetteloa, äänitetyypin pukaan (CD, C-kasetti, jne...)

Kysytty

Mikä on paras tapa etsiä äänikirjoja? Onko niistä omaa luetteloa, äänitetyypin pukaan (CD, C-kasetti, jne...)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit etsiä äänikirjoja Kirkes-verkkokirjastosta kirjoittamalla hakulaatikkoon sanan äänikirjat. Tämän jälkeen voit rajata hakua hakutulossivun oikeassa laidassa olevilla rajoittimilla esimerkiksi tallennetyypin mukaan (aineistoyyppi Äänite, josta aukeavat eri tallennemuodot) sekä mm. vaikkapa kielen, kohderyhmän ja genren mukaan.

https://kirkes.finna.fi/Search/Results?lookfor=%C3%A4%C3%A4nikirjat&type=AllFields