Mikä on ollut Virsikirjan painoksen 1886 virsi nro 416? Wikipediaan on listattu osa tämän painoksen virsistä, mutta nro 416 (kuin myös 415, molemmat otsikon …

Kysytty

Mikä on ollut Virsikirjan painoksen 1886 virsi nro 416? Wikipediaan on listattu osa tämän painoksen virsistä, mutta nro 416 (kuin myös 415, molemmat otsikon ”Sairaan virsiä” alla) puuttuu listasta. Tämä 416 on mainittu esiäitini (k. 1927) hautakivessä, ja haluaisin tietää millainen virsi on kyseessä.

Vastaus

Vastattu

Suomen toisessa yleisessä kirkolliskokouksessa v. 1886 hyväksytyssä virsikirjassa virsi 416 on Sun, Jesus, armos puoleen.

http://koraali.fi/1886/416.html