Mikä on ollut Ilkka-sanomalehden sivukoko vuonna 1955? Vanhoista mikrofilmeistä ei selviä alkuperäinen koko. Lehden toimituksesta selvisi, että Kari Hokkanen…

Kysytty

Mikä on ollut Ilkka-sanomalehden sivukoko vuonna 1955? Vanhoista mikrofilmeistä ei selviä alkuperäinen koko.
Lehden toimituksesta selvisi, että Kari Hokkanen on kirjoittanut lehdestä jonkin historiikin, jota ei Porista löytynyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilkan toimituksen mukaan Ilkka-lehden koko on aina ollut broadsheet. Suomessa sen yleisin leveys on 400 millimetriä ja korkeus 560 millimetriä.