Mikä on Olavi Virran levyttämä kappale, jonka sanat menee jotenkin näin: "Rytmi boleron kun kaikuu taas saavuthan keinumaan..."?

Kysytty

Mikä on Olavi Virran levyttämä kappale, jonka sanat menee jotenkin näin: "Rytmi boleron kun kaikuu taas saavuthan keinumaan..."?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksessä on kappale "Keinu kanssani". Nuotit ja sanat löytyvät esim. Uudesta kultaisesta laulukirjasta. Olavi Virran laulamana kappale löytyy esim. cd-levyltä Olavi Virta: "Olavi Virta 2 -keinu kanssani".