Mikä on Nokian (kännykkäfirman) osakkeiden ylin ja alin pörssinoteeraus kautta aikain? Haluaisin myös ajankohdat (kk/vuosi), milloin nämä on noteerattu.

Kysytty

Mikä on Nokian (kännykkäfirman) osakkeiden ylin ja alin pörssinoteeraus kautta aikain? Haluaisin myös ajankohdat (kk/vuosi), milloin nämä on noteerattu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kauppalehden verkkosivustolla on pörssiyhtiöiden kohdalla myös kurssihistoria näyttöruudun oikeassa laidassa. Nokia Oyj:n sivu: http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/porssikurssit/osake/?klid=1050

Tuon mukaan kaikkien aikojen ylin noteeraus oli 65 euroa 20.06.2000. Kaikkien aikojen alinta ei historiataulukossa ole.