Mikä on nimeltään 10 jaksoa sisältävä uusi sarja, jossa käsitellään suuria uutisaiheita? Yksi aiheista on tapaninpäivän tsunami ja yksi syyskuun 11. päivän…

Kysytty

Mikä on nimeltään 10 jaksoa sisältävä uusi sarja, jossa käsitellään suuria uutisaiheita? Yksi aiheista on tapaninpäivän tsunami ja yksi syyskuun 11. päivän iskut.

Vastaus

Vastattu

Missä olit, kun? on kymmenosainen ohjelmasarja lähihistorian merkittävimmistä, dramaattisimmista ja kiinnostavimmista uutistapahtumista. Jokaisessa sarjan jaksossa keskitytään yhteen uutistapahtumaan MTV:n uutislähetysten sekä aikalaiskokemusten kautta.

Missä olit, kun..? - Katso ilmaiseksi mtv-palvelussa