Mikä on lastenlaulun ”Lehdet lentää, lehdet lentää, nyt syksy jo on” nimi ja tekijä? Pitkällä etsimiselläkään en itse asiaa onnistunut selvittämään.

Kysytty

Mikä on lastenlaulun ”Lehdet lentää, lehdet lentää, nyt syksy jo on” nimi ja tekijä? Pitkällä etsimiselläkään en itse asiaa onnistunut selvittämään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulun nimi on Lehdet lentää ja sen on säveltänyt ja sanoittanut Maisa Krokfors . Laulu sisältyy mm. teokseen Laulun aika : Pööpötien laulukirja (toim. Eeva Alho ja Soili Perkiö, 1988).

https://finna.fi/