Mikä on lännen (anti-)sankarista kertovan iskelmän nimi ? Pätkiä tekstistä: ja kestävän hän lasson ties, jippii jippii ei katkennut se kertaakaan ... ei…

Kysytty

Mikä on lännen (anti-)sankarista kertovan iskelmän nimi ?

Pätkiä tekstistä:
ja kestävän hän lasson ties, jippii jippii ei katkennut se kertaakaan ...
ei postivaunun kuljettaja jäänyt ohjaksiin kun yllättäen tutustui hän herra (Phersoniin ?) kai mylläkässä meni henki miesten muutamain, jäi vauriotta lasso vain

Vastaus

Vastattu

Kaivattu iskelmä on Toivo Kärjen säveltämä ja Reino Helismaan sanoittama Lasso, jonka Tapio Rautavaara levytti vuonna 1965.

Lasso - YouTube