Mikä on (Kimmo Nieminen, WSOY) Tasa-arvolaki työsuhteessa -kirjasta uusin painos? Onko vastaavaa kirjaa virkasuhteessa olevalle? Onko muita kirjoja, jotka…

Kysytty

Hei
Mikä on (Kimmo Nieminen, WSOY) Tasa-arvolaki työsuhteessa -kirjasta uusin painos? Onko vastaavaa kirjaa virkasuhteessa olevalle? Onko muita kirjoja, jotka käsittelisivät aihetta tasa-arvosuunnitelma työelämässä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tästä kirjasta on ilmestynyt vain yksi painos. Se on vuodelta 2005.

Saman tekijän toimittamana on ilmestynyt myös kirja Työpaikan lait ja työsuhdeopas, jonka uusin, uusittu painos on vuodelta 2014.

Muita uusimpia työelämän lakiasioita käsitteleviä kirjoja ovat ainakin allamainitut:

- Työpaikan lait 2015
- Työsuojelupäällikön ja työsuojeluvaltuutetun lakikirja 2015
- Palkkahallinnon säädökset / (toim.) Antti Kondelin, Mirjami Laitinen, Tomi Peltomäki (2015)
- Yhdenvertaisuus työelämässä / Katja Leppänen (2015)
- Työpaikan lakikirja 2015 / toimittaja: Raimo Luhtanen (2015)

Työelämän tasa-arvosuunnitelmia käsittellään esimerkiksi näissä:

- Työpaikan henkilöstösuunnitelmat / Hanna Skurnik-Järvinen (2014)
- Sukupuolten tasa-arvon hyvät käytännöt : tasa-arvohankkeiden hyviä käytäntöjä seitsemästä teemasta / Inkeri Tanhua (2012)
- Kohti samapalkkaisuutta palkkausjärjestelmiä kehittämällä / Rita Asplund ja Reija Lilja (toim.) (2010)
- Työpaikan tasa-arvosuunnitelma ja palkkakartoitus : tutkimus suunniteluvelvoitteen toteutumisesta sekä suunnitelmien ja kartoitusten laadusta / Katja Uosukainen & Hanna-Leean Autio & Minna Leinonen & Sannu Syrjä (2010)