Mikä on kappale, jossa lauletaan osa Jukka Pojan kappaleesta "Rullaan"? Kuulin tämän joskus kesällä 2011. Kappaleessa lauletaan myös paljon muuta, mutta en…

Kysytty

Mikä on kappale, jossa lauletaan osa Jukka Pojan kappaleesta "Rullaan"? Kuulin tämän joskus kesällä 2011. Kappaleessa lauletaan myös paljon muuta, mutta en muista siitä muuta kuin tuon, että siinä oli osa myös tuosta mainitusta kappaleesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Polkupyöräilyn hauskuutta julistavan Rullaan-kappaleen julkaisi v. 2002 Kapteeni Ä-ni, jossa vaikuttivat artistit Nopsajalka ja Jukka Poika sekä tuottaja Bommitommi. Jukka Pojan ja Jenkkarekka-yhtyeen tulkinta kappaleesta tuli pari vuotta myöhemmin.

Kapteeni Ä-nen vuoden 2002 cd-singlellä oli Rullaan-kappaleesta myös "Bommitommi remix" eli Bommitommin (Tommi Tikkanen) muokaama pitempi versio. Tämä voisi olla radioissa soinut kappale. Bommitommi remixiä ei löydy Spotifysta eikä Youtubesta, mutta esim. Yleisradion levystössä se on.

https://www.discogs.com/Kapteeni-%C3%84-ni-Rullaan/release/365106

http://www.fono.fi/Dokumentti.aspx?kappale=bommitommi&id=9126f05d-4aaf-…