Mikä on kappale ja kuka esitti sen, joskus 1990-2000 -lukujen korvilla, jossa miesääni lauloi kertosäkeessä: "Niin minä lupaan ja niin mä vannon" ja ainakin…

Kysytty

Mikä on kappale ja kuka esitti sen, joskus 1990-2000 -lukujen korvilla, jossa miesääni lauloi kertosäkeessä: "Niin minä lupaan ja niin mä vannon" ja ainakin jossain säkeessä toinen, korkeampi miesääni sanoi: "ja me mennään ravintolaan, elokuviin" ja toisessa säkeistössä "ja me mennään lopultakin naimisiin...mä lupaan sulle huomenna".

Vastaus

Vastattu

Kappale on Funkykarkurit-yhtyeen esittämä "Minä lupaan" vuodelta 1997. Yleisradion Fono-tietokannassa yhtye on merkitty myös kappaleen säveltäjäksi ja sanoittajaksi. Kappale alkaa: "Meidän elämä se tulee muuttumaan mä lupaan sulle huomenna".

Funkykarkurit: Minä lupaan:

https://www.facebook.com/Funkykarkurit/videos/niin-min%C3%A4-lupaan/101…