Mikä on Jaska Mäkysen laulaman laulun ”Sun mies” alkuperäinen nimi? Luultavasti englanninkielinen.

Kysytty

Mikä on Jaska Mäkysen laulaman laulun ”Sun mies” alkuperäinen nimi? Luultavasti englanninkielinen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

"Sun mies" on suomenkielinen versio kappaleesta "Your Man". Alkuperäisversion sävelsi yhdysvaltalainen Jace Everett Chris Stapletonin ja Chris DuBois'n kanssa ja levytti kappaleen vuonna 2007 albumilleen Old New Borrowed Blues.

Old New Borrowed Bluesin ensimmäinen julkaisu Discogs-sivustolla:

https://www.discogs.com/Jace-Everett-Old-New-Borrowed-Blues/release/1798672

4 ääntä

Kommentit

Ja vertaapa alkuperäistekstiä ja käännöstä. Nimen lisäksi muukin käännös tarkkaa työtä. Käännnöksen on tehnyt Jaakko Linnovaara.