Mikä on Donna Tarttin romaanin Pieni ystävä loppuratkaisu? Eli kuka murhasi pikkuveljen vai murhasiko kukaan? Mainittu teos oli todellinen pettymys Jumalat…

Kysytty

Mikä on Donna Tarttin romaanin Pieni ystävä loppuratkaisu? Eli kuka murhasi pikkuveljen vai murhasiko kukaan?
Mainittu teos oli todellinen pettymys Jumalat juhlivat öisin jälkeen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kukaan ei murhannut Robin Cleveä - ilmeisesti. Mitään todisteita rikoksesta ei ainakaan löydy.

Asiasta lisää Tommi Aition 15.11.2003 Helsingin Sanomissa julkaistussa kirja-arvostelussa. http://www.hs.fi/kirjat/artikkeli/HS20031115SI1KU02ltu