Mikä on Anton Tsehovin romaanin Dorogie Uroki (suom. Konkka, J.)suomennoksen nimi?

Kysytty

Mikä on Anton Tsehovin romaanin Dorogie Uroki (suom. Konkka, J.)suomennoksen nimi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Novellin suomenkielinen nimi on Kalliita kielitunteja. Se löytyy ainakin Tsehovin teoksissa Valitut novellit I. (WSOY 1959)sekä Hevosenkaltainen sukunimi ja muita novelleja (4.p. WSOY 1985).