Mikä olisi sopiva äänikirja ruotsin yo-kirjoituksiin valmistautuvalle 19 v. pojalle (lyhyt ruotsi eikä kovin vahva) ja voiko samaa teosta kirjana käyttää myös…

Kysytty

Mikä olisi sopiva äänikirja ruotsin yo-kirjoituksiin valmistautuvalle 19 v. pojalle (lyhyt ruotsi eikä kovin vahva) ja voiko samaa teosta kirjana käyttää myös apuna?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sopivia voisi olla nuorille tai lapsille tarkoitetut kirjat.
Helmet-aineistohausta http://www.helmet.fi/search*fin/X löytyy nuorten äänikirjat sanahaulla talböcker ungdomslitteratur ja lasten äänikirjat sanahaulla talböcker barnlitteratur

Dekkarit löytyvät sanahaulla kriminalfiktion talböcker

Vastaavat tekstimuotoiset kirjat löytyvät sitten nimekehaun avulla.

Ruotsin kuullunymmärtämistehtävät löytyvät sanahaulla
ylioppilastutkintolautakunta ruotsin kieli
Valitettavasti tuoreimmatkin ovat vuodelta 1993.