Mikä olisi sellainen korttipeli mihin voisi osallistua kaksi lasta (11-13 v.) ja 4-5 aikuista?

Kysytty

Mikä olisi sellainen korttipeli mihin voisi osallistua kaksi lasta (11-13 v.) ja 4-5 aikuista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietoa korttipeleistä ja niiden säännöistä saat esim. korttipelit.net-sivustolta. Sivuston mukaan 6-7 hengelle sopivia ovat mm. 31 (2-9 pelaajaa), Kirves (2-9), Ramina (3-8), Ristiseiska ja Seiska (vähintään 3 pelaajaa) ja Viimeinen tikki (2-7).

http://www.korttipelit.net/