Mikä olisi paras ratkaisu pysyä kuivana helpoiten, kun joutuu käyttämään kävelykeppiä? Sadetakki on liian vaikea koska sen joutuu aina ottamaan pois kun menee…

Kysytty

hei,
mikä olisi paras ratkaisu pysyä kuivana helpoiten, kun joutuu käyttämään kävelykeppiä? Sadetakki on liian vaikea koska sen joutuu aina ottamaan pois kun menee jukisiin liikennevälineisiin. Märkä sadetakki päälä ie voi istua julkisissa. Menee myös liian vaikeaksi ettö joutuisi aina julkisiin, tai muualle sisälle mennessä ottamaan märän sadetakin pois. Liikkuminen sateenvarjo toisessa kädessä ja kävelykeppi toisessa ei myöskään ole vaihtoehto hankaluuden ja venkslauksen takia. Olisiko tähän jotain ratkaisua, että voisi kävellä kepin kanssa kastumatta ilman ongelmia tai tälläistä esktra-säätöä? Mistä voisin saada vinkkejä?
Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sadeviitan riisuminen on sadetakkia helpompaa. Vedenpitävä takki, joka ei ole varsinainen sadetakki, esimerkiksi Gore-Tex-pintainen, voisi myös olla vaihtoehto sadetakille.

Jos on saanut kävelykepin lainaksi, kannattanee kysyä apuvälinelainaamosta lisävinkkejä.