Mikä olisi hyvä lähde jossa olisi havainnollistettu elektronista viittausta ja lähdemerkintöjen tekoa, siis esim. www-lähteet ja cd-rom käsikirja aineistot

Kysytty

Mikä olisi hyvä lähde jossa olisi havainnollistettu elektronista viittausta ja lähdemerkintöjen tekoa,
siis esim. www-lähteet ja cd-rom käsikirja aineistot

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheesta löytyy kaksikin hyvää teosta: Heinisuo, Rami: Elektronisen viittaamisen opas.Jyväskylän yliopiston kirjasto 1996 ja Ekholm, Kai: Tee gradu: verkkoajan tutkielmantekijän opas. BTJ Kirjastopalvelu 2001.