Mikä oli se englantilainen tv-sarja, ehkä -90 luvulla, jossa oli kaksi onnetonta kämppistä. Toinen oli lihava, yliampuvasti pukeutunut tyttö Lynda ja toinen…

Kysytty

Mikä oli se englantilainen tv-sarja, ehkä -90 luvulla, jossa oli kaksi onnetonta kämppistä. Toinen oli lihava, yliampuvasti pukeutunut tyttö Lynda ja toinen hänen paras, ja ainoa ystävänsä homopoika. He olivat bestikset ja buustasivat toisiansa, mutta kun suuttuivat toisillensa kielenkäyttö muuttui, haukkuminen oli tosi rajua, toisen loukkaaminen ihan taidetta. Tämä siis komedia. Olis ihana nähdä uudelleen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

kyseessä on vuosina 1999-2001 kolmen kauden verran pyörinyt brittikomedia Gimme, gimme, gimme. Suomessa sarjaa esitti Nelonen 2000-luvun alkupuolella.
Pääosissa räävittöminä kämppiksinä olivat Kathy Burke ja James Dreyfus.

Sarjaa ei valitettavasti löydy yleisten kirjastojen kokoelmista, mutta sitä lienee mahdollista ostaa BBC:n omasta kaupasta tai etsiä antikvariaateista.