Mikä oli ruotsinkielisen (noin 1970 luvun lopulla) lastenohjelman nimi; siinä oli vaalea polkkatukkainen tyttö ja pöllö?

Kysytty

Mikä oli ruotsikielisen (noin 1970 luvun lopulla) lastenohjelman nimi; siinä oli vaalea polkkatukkainen tyttö, ja miesnäyttelijä oli käheällä äänellä puhuva pöllö.... På taken - mikä oli ohjelman nimi?

Vastaus

Vastattu

Kysymäsi ohjelma on luultavimmin Sveriges Television AB:n lastensarja Från A till Ö. Katkelmia sarjasta löytyy YouTube-palvelusta.

0 ääntä

Kommentit

Itse muistelin juuri samaa ohjelmaa! Ja todella se oli Från A till Ö.
Mutta oliko mainio Lördag Lindeman samassa ohjelmassa? ( Margit Lindeman joka ajoi polkupyörällä ohjelman alussa tukka hulmuten)?

Från A till Ö oli Ruotsin television ohjelma, jota myös meidän Yle esitti. Lördag Lindeman sitä vastoin oli Ylen omaa kotimaista tuotantoa.