Mikä oli joskus 90-luvun alussa radiossa soinut laulu, jossa laulettiin, että "voit nähdä auringon, sen säteet lämmittää" ja oli myös muistaakseni kohta "tää…

Kysytty

Mikä oli joskus 90-luvun alussa radiossa soinut laulu, jossa laulettiin, että "voit nähdä auringon, sen säteet lämmittää" ja oli myös muistaakseni kohta "tää tyttö luokses jää".

Vastaus

Vastattu

Emme valitettavasti saaneet selville tätä laulua. Tunnistaisiko joku lukijoista sen?