Mikä oli 80-luvun lasten kirja, joka oli vähän leveämpi kuin normaalit kirjat. Siinä oli muistaakseni kissa ja koira, jotka olivat pihalla. Se oli kuvitettu…

Kysytty

Mikä oli 80-luvun lasten kirja, joka oli vähän leveämpi kuin normaalit kirjat. Siinä oli muistaakseni kissa ja koira, jotka olivat pihalla. Se oli kuvitettu aika yksinkertaisesti ja kissan ja koirien nimet oli myös lyhyet..ensimmäisen aukeaman muistan hyvin joka oli kannen takana. Se oli valkoinen ja siinä oli 80-luvulle tyypillisiä kuvioita, kolmioita ja ~ aaltoviivoja ainakin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme valitettavasti löytäneet etsimäsi kirjan nimeä tai tekijää. Voit itse vielä kokeilla hakea Kirjasammon kansikuvahaun avulla:
https://www.kirjasampo.fi/fi/coversearch

Jos joku vastauksen lukija tunnistaa kirjan, niin tiedon voi laittaa kommenttina tämän vastauksen perään.