Mikä nuorten kirjasarja?

Kysytty

Mikä nuorten kirjasarja: kirjassa esiintyi 3-4 nuorta tyttöä, jotka kävivät koulua ja joutuivat aina hankaluuksiin ja ratkoivat rikoksia/juttuja. Yhdessä kirjassa he olivat Itävallassa koulun kanssa laskettelemassa ja näkivät siellä tutun tytön. Tyttö ja tämän isä olivat todistajainsuojelussa ja joutuneet muuttamaan nimet, naamat yms jottei heitä tunnistettaisi.

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on Fiona Kellyn Mysteerikerho-sarja, jossa ystävykset Belinda, Holly ja Tracy ratkovat mysteereitä. Kuvailemasi juoni on kirjasta Valepuvussa. Lisätietoa Kirjasammossa: https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/saha3%253Au6c32ae87-78c1-4aaa-9c35-3….