Mikä Nintendon Duck Hunt -pelissä ammuttaessa joko sorsia tai savikiekkoja ratkaisee sen, milloin peli päättyy? Kun jos esim. ensimmäisessä erässä jäisi yksi…

Kysytty

Mikä Nintendon Duck Hunt -pelissä ammuttaessa joko sorsia tai savikiekkoja ratkaisee sen, milloin peli päättyy? Kun jos esim. ensimmäisessä erässä jäisi yksi ampumatta, pelaaja kuitenkin pääsee toiseen erään.

Vastaus

Vastattu

Sorsanmetsästys-pelissä on 99 tasoa + mahdoton taso 0.

Sorsia on 10 ammuttavana 10 per taso ja tasosta pitää selvitä tietyssä ajassa ja saada ammutuksi tietty määrä sorsia. Joka tasolla sorsat lentävät nopeammin. Jos saat kaikki 10 ammuttua, ansaitset täydellisen bonuksen.

Strategiaopas ei kerro, kuinka monta sorsaa voi päästä karkuun, jotta taso olisi suoritettu. (Ilmeisesti ainakin yksi voi jäädä eloon) https://strategywiki.org/wiki/Duck_Hunt

Samat ohjeet pätevät myös savikiekkoammunnassa.