Mikä muistaakseni Al Taliaferron tarina on tämä? Alkaa siten, että joku on myymässä kadulla jotain ja sitten poliisi pidättää tämän ja sanoo muistaakseni:…

Kysytty

Mikä muistaakseni Al Taliaferron tarina on tämä? Alkaa siten, että joku on myymässä kadulla jotain ja sitten poliisi pidättää tämän ja sanoo muistaakseni: Pidätän sinut luvattomasta kaupustelusta! Tämän jälkeen joku ankanpojista juoksee varoittamaan Akua, joka myös on myymässä ilman lupaa, että joku jäi äsken kiinni. Yritin etsiä sitä Lataamosta mutta ei löytynyt vaikka katsoin useampaan kertaan. Olin varma, että joskus olen lukenut Aku Ankkaa, jossa se oli, mutta voi tietysti olla, että tarina olikin sanomalehdessä. Miksi kaikkia tarinoita ei löydy Lataamosta haun avulla, vaikka muistaisin sanatarkasti, mitä jossain puhekuplassa lukee? Tämä ei ollut ensimmäinen ja ainoa kerta, kun en ole jotain tarinaa sieltä löytynyt ja se on erittäin turhauttavaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sarjakuvataiteilija Al Taliaferron tekemät Aku-tarinat on listattu oheisella sivulla Lataamossa. Näytteenä on kunkin tarinan ensimmäiset stripit.

Teknisistä syistä haku ei välttämättä löydä kaikkia Lataamossa olevia tarinoita. Kysymyssivun loppupuolella on kerrottu tarkemmin, miten lataamon haku toimii ja miksi aina haku ei löydä kaikkea.