"Mikä minusta tulee isona?" on paras arvaukseni lasten kuvakirjan nimeksi, jonka omistin 1960-luvulla. Kirjassa oli värikuvia joista muistan ainakin…

Kysytty

"Mikä minusta tulee isona?" on paras arvaukseni lasten kuvakirjan nimeksi, jonka omistin 1960-luvulla. Kirjassa oli värikuvia joista muistan ainakin lännensankarin.

Olisiko tietoa mistä kirjasta on kysymys?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Arvelisin, että etsitty kirja on joko Kay Macen Mikä minusta tulee (Tammi, useita painoksia 1954-68) tai Valeria Pattersonin Kun kasvan isoksi... (Kirja-Lito, 1966), jotka kumpainenkin sisältävät tulevan ammatin pohdiskelua - ja molemmissa on yhtenä uravaihtoehtona cowboy.