Mikä minulla on kun tykkään käyttää lasten kertakäyttövaippoja käyn hakemassa roskalaatikosta käytetyt lasten kertakäyttövaippoja.

Kysytty

Hei mikä minulla on kun tykkään käyttää lasten kertakäyttövaippoja käyn hakemassa roskalaatikosta käytetyt lasten kertakäyttövaippoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällaisissa asioissa kirjaston asiantuntemus ei riitä auttamaan, mutta sivustoomme on kerätty suomalaisia erikoisalojen kysy-palveluita. Niiden joukosta voisi löytyä sopiva, tässä linkki
http://www.kirjastot.fi/tiedonhaku/kysypalveluita .