Mikä mahtaa olla uusin kattava, paksu maailmankartasto, jossa olisi valtioiden liput ja ajantasaiset tiedot samaan tapaan kuin Genimapin Vegassa vuodelta 2004?…

Kysytty

Mikä mahtaa olla uusin kattava, paksu maailmankartasto, jossa olisi valtioiden liput ja ajantasaiset tiedot samaan tapaan kuin Genimapin Vegassa vuodelta 2004? Olisiko piakkoin ilmestymässä sellaista, ellei aivan tuoretta ole olemassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uusin maailmankartasto on Karttakeskuksen suuri maailmankartasto (2013). Se on tilattu Helmet-kirjastoihin, ja pikapuoliin lainattavissa: http://www.helmet.fi/fi-FI

Alla muita uusimpia:

- Tammen suuri maailmankartasto (2011)
- Karttakeskuksen pieni maailmankartasto (2011)
- The new atlas of world history : global events at a glance : with 433 illustarions and 56 maps / John Haywood (2011)
- Oxford primary atlas / editorial adviser Patrick Wiegand (2011)