Mikä mahtaa olla kirjan nimi, jonka joskus kauan sitten luin... Kyseessä oli sotakirja, kertoi toisesta maailmansodasta. En muista juonesta muuta kuin sen,…

Kysytty

Mikä mahtaa olla kirjan nimi, jonka joskus kauan sitten luin...
Kyseessä oli sotakirja, kertoi toisesta maailmansodasta.
En muista juonesta muuta kuin sen, että kirjan sankari pelasti keskitysleiriltä jonkun, pukeutuneena saksalaiseksi sotilaaksi. Hänen valepukuunsa kuului silmälappu ja hän poisti itse silmänsä lapun alta, ettei epäluuloiset saksalaiset paljastaisi häntä.

Vastaus

Vastattu

Ikävä kyllä emme saaneet lukemaasi kirjaa selville. Tunnistaisiko joku lukijoista sen?